Rundan kommer att genomföras vid senare tillfälle
Håkans-Slottsrunda
Vi kommer även i år att köra vår Slottsrunda. Det finns ju så många fina slott med härliga vägar i vårt distrikt.
Men i år blir det inget Poker run.
Rundan kommer att bli c:a 12 mil
Vi startar på Övedskloster, avfärd 11:00.
Jens som driver Assartorps säteri kommer att se till så att vi får något i magen.
Det kommer att finnas korv/bröd med tillbehör och dricka. Detta får var och en betala själva.
Pris är 100kr/pers och det är redia korvar inga Dennis korvar.
Vi har bjudit in våra danska vänner på turen.
Vid dåligt väder flyttar vi rundan.
Häng på nu, har nu frågor så ring 0705–378815
Väl mött Håkan Persson och Thomas DOB