Aktuellt datum och tid: tis maj 21, 2019 4:33 am

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Ny tråd Svara på tråd  [ 62 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: Roliga historier
InläggPostat: lör apr 22, 2017 5:52 am 

Den gamle bonden skulle en dag in till stan för att inhandla sprit. Eftersom han inte hade något körkort fick han ta till den skraltiga mopeden. På vägen in mot stan passerade han en skylt där det stod – Vägarbete pågår. Den redan dåliga vägen var nu ännu sämre, och den gamle bonden skumpade rejält upp och ner i sadeln.
Framme vid Systemet var han så omskakad efter mopedfärden att han var tvungen att rusa in på Systemet, handla och skynda sig ut igen för att ta en styrketår.
Som vanligt blev det sup efter sup tills flaskorna till slut var tomma. Hemma igen sa han till grannen:
- Tur att jag drack upp inne i stan. Vägen var så usel att jag aldrig hade fått hem flaskorna hela. Jag hamnade i diket minst sju gånger.

Inläggsrubrik: Re: Roliga historier
InläggPostat: sön jul 16, 2017 8:04 pm 

En amerikansk soldat som låg stationerad i Afghanistan fick nyligen ett brev från sin flickvän hemma i staterna.

I brevet stod följande:
Kära Raymond
Jag är ledsen, men jag vill inte fortsätta vårt förhållande. Avståndet mellan oss är för stort. Dessutom måste jag erkänna att jag varit otrogen mot dig två gånger sedan du for så det är lika bra att det är slut. - Sorry. PS. Kan du vara snäll och skicka tillbaka fotot jag gav dig..
Hejdå /Wendy

Soldaten, som såg lite tagen ut, gick runt bland sina kamrater Och samlade in alla bilder han kunde få tag på, på flickvänner, systrar, kusiner, ex, fastrar och mostrar... Tillsammans med bilden på Wendy la han alla fotona i ett kuvert. Tillsammans blev det 57 bilder. Han la med en ett meddelande...

Kära Wendy
Jag är ledsen, men jag har glömt vem du är.
Var snäll och plocka ut din bild och skicka tillbaka resten...
Ciao
Raymond

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 62 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

POWERED_BY
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012